OCTAVIA 2 Tour - światła do jazdy dziennej włączenie/wyłącze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Enriquez
    RS
    • 2009
    • 7685
    • Superb III (3V3)

    #26
    bo zależy co rozumiesz przez tryb amerykański
    w FL w bajcie 11, jeżeli dodasz ten 1 na końcu, czyli będziesz miał liczbę nieparzystą to będziesz mógł wyłączać dzienne za pomocą ręcznego i tyle. Natomiast tylne lampy można włączać/wyłączać w trybie dziennym w ASO lub pobawić się samemu w bajcie 18, choć nie sprawdzałem czy to coś da.
    Pozdrawiam
    Marcin

    Komentarz

    • ww991
      Drive
      • 2008
      • 82

      #27
      chodzi mi właśnie o to aby świecił tylko przód w trybie dziennym, pewnie pozostanie ASO o ile będą potrafili to zrobić. Jak zamontowałem w moim aucie columbusa trzeba było go wkodować i pojechałem do serwisu (nie powiem jakiego) mechaniory dumali dwie godziny, drapali się po głowie i w końcu padło stwierdzenie, że jest to doposażenie pozafabryczne i nie będzie chodzić !!!
      ROZWALILI MNIE !!
      Mój kolega co ma mózg rozwalił temat w 15 minut i chodzi jak złoto
      TAKŻE NIC MNIE NIE ZDZIWI

      Komentarz

      • Kapuhy
        Ambiente
        • 2008
        • 132

        #28
        Tryb amerykański daje tylko tyle, że po zaciągnięciu ręcznego gasną światła do jazdy dziennej - czyli jak wyłącznik w położeniu zero w normalnym trybie. Bez trybu amerykańskiego światła dzienne się palą cały czas i jest to tzw. tryb skandynawski.

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 10996
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #29
          niektóre wyższe sterowniki przyjmują jednocześnie kodowanie skandynawskie i amerykańskie
          efekt jest taki, że świecą siędzienne z przodu i tył, ale wyłączają się ręcznym :szeroki_usmiech

          [ Dodano: Sro 09 Maj, 12 11:50 ]
          Kapuhy, główną różnicą między amerykańskim i skandynawskim jest to co się świeci
          a nie wyłączanie hamulcem ręcznym - to jest dodatek
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • Kapuhy
            Ambiente
            • 2008
            • 132

            #30
            Zamieszczone przez krzynol
            niektóre wyższe sterowniki przyjmują jednocześnie kodowanie skandynawskie i amerykańskie
            efekt jest taki, że świecą siędzienne z przodu i tył, ale wyłączają się ręcznym :szeroki_usmiech

            [ Dodano: Sro 09 Maj, 12 11:50 ]
            Kapuhy, główną różnicą między amerykańskim i skandynawskim jest to co się świeci
            a nie wyłączanie hamulcem ręcznym - to jest dodatek
            No widzisz, a w moim dosyć starym sterowniku (model 2006) mam zaznaczoną opcję amerykańską (wg polskiego tłumaczenia, nie sprawdzałem jak to się oryginalnie nazywa) i palą się światła tylko z przodu (przyciemnione do 40%) i gasną po zaciągnięciu ręcznego - i to mi bardzo odpowiada.

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 10996
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #31
              Kapuhy, też tak mam - tylko na halogenach 60%
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              • kropeck
                RS
                • 2009
                • 2319
                • Octavia II (1Z3)
                • BLF 1.6 FSI 115 KM

                #32
                W O2 amerykański ma już ten ręczny zaprogramowany na stałe. W O2 FL (oraz nowy TOUR) można sobie wybrać czy światła mają reagować na ręczny.
                Pozdrawiam,
                Michał

                Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

                Komentarz

                Pracuję...